Vatos LocoS - Zawsze Razem | Sieć Serverów Counter Strike 1.6: Aktualizacje statusu - Vatos LocoS - Zawsze Razem | Sieć Serverów Counter Strike 1.6

Skocz do zawartości

Dołączona grafika


Zmień widoczność tej kategorii Nasze Servery

Monitory Serwerów Wersja Adres IP Password Sloty HLSW Polacz HLTV
47/48 193.33.177.87:27061 Brak Hasła 15+1

Zmień widoczność tej kategorii Nasze Servery

Zapraszamy na naszego Fanpage.
Zapraszamy na nasz kanał youtube.

Aktualizacje statusu społeczności


Ostatnie akcje

  1. Wszystkie aktualizacje
  2. Aktualizacje użytkownika
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  Jutro WKU mnie wita :D

12 mar 2012 21:05

Roland- zdjęcie
Roland  13 mar 2012 20:48
i jaka kategoria ? ;d
my Dying bride- zdjęcie
my Dying bride  13 mar 2012 21:44
A :) taką komisje mogę mieć zawsze :D Widzisz? nawet nie raz to i za dużo widzę, słyszysz? tak, również nie raz za dużo.. O to nie dobrze że za dużo :p
chcesz do wojska, pani ja najpiew na policjanta się staram a jak się nie uda to pojde do wojska ;d
smerf1k.- zdjęcie
smerf1k.  05 kwi 2012 22:24
ja tam bym sie cieszyl jak bym mial D ;) bo nic bym nie robil tylko na kuchni grochowke gotowal ^^ i smialbym sie z tych co z m4 by biegali :D
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  Panowie kiedy jakaś solówka ?;d 5 na 5 xd :) Powiem wam wszystkim :D wyluzujcie trochę i takie coś traktujcie jako hobby, to co sprawia przyjemność. Jedni lubią wędkarstwo, i nawet jeśli tej ryby kurwa nie złowią to tak nie postępują, raz bierze a raz nie, żalezy od dnia i czasu. Jak by mu nic nie brało, to co odrazu ma najebać cały świat ? ;>

04 mar 2012 21:45

nsk- zdjęcie
nsk  05 mar 2012 18:01
parala by sie jakiegos zagralo :D + dodatkowo trzeba nagrywac vt :D
WhiteEye- zdjęcie
WhiteEye  06 mar 2012 07:45
podoba mi sie 5vs5 chetnie bym wzial udział :) ja prawie zawsze jestem pozytywnie nastawiony chyba że ktoś mi ciasto zabierze :[
Ciacho- zdjęcie
Ciacho  06 mar 2012 14:02
doigrasz sie za to ciasto, ojjj doigrasz
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  Mój kolega ma do sprzedania Steama 2k4 za 40zł. Nie śmiać się z ceny czy za duza czy za mała bo newem po ile to chodzi;p ja tylko przekazuje dalej .

01 mar 2012 16:17

my Dying bride- zdjęcie
my Dying bride  03 mar 2012 11:29
Nie ma jak to Babcine wino:D
Cappone- zdjęcie
Cappone  04 mar 2012 07:51
O prosze jakia dilerka tu odchodzi :D A jakie gry tam ma ? :P hehe
my Dying bride- zdjęcie
my Dying bride  04 mar 2012 20:23
pewno standardy :)
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  Dzisiaj podpisują te pierodloną ACTE! -.-

26 sty 2012 00:04

XeN- zdjęcie
XeN  26 sty 2012 22:30
Zobaczymy jak to będzie ;)
P.S Tusk i Komorowski to zwykli debile połowa Polski jak nie więcej robi protesty co chwile a ci na oll wyjebane i myślą że ludzie o tym zapomną? Dla mnie to w ogóle jest pojebane że ktokolwiek na takiego Komorowskiego głosował toż on przyćpany jest jak mało kto, przymulony jak nie wiem co...
-P^R-S.T.O- zdjęcie
-P^R-S.T.O  27 sty 2012 13:57
No ok a jak by nie podpisali to ci co robili protesty zrobili by zrzutke na kare ktora by musiala zaplacic Polska
?
XeN- zdjęcie
XeN  27 sty 2012 16:34
Chodzi mi o całokształt rządzenia PO + Ich wina że trzymali to cały czas w tajemnicy a potem w mieli nadzieje że Ludzie nie będą mieli nic przeciwko ;)
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  Dzisiaj podpisują te pierodloną ACTE! -.-

26 sty 2012 00:04

my Dying bride- zdjęcie
Cappone- zdjęcie
Cappone  23 sty 2012 15:59
http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=8316
-P^R-S.T.O- zdjęcie
-P^R-S.T.O  23 sty 2012 16:15
oo fajnie..Zamkna demoty mistrzow jeszcze moze komixy i bedzie git.Przynajmniej sie troche fb ogarnie
my Dying bride- zdjęcie
my Dying bride  23 sty 2012 16:28
:D
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  Net? Kończy mi się umowa niedługo z neostrada, i nie podobają mi się już ich warunki. Co teraz wybrać, albo rozpatrzyć jak co ? netia ?

15 sty 2012 18:09

Cappone- zdjęcie
Cappone  16 sty 2012 15:27
Jak bym był na Twoim miejscu bez zawachania się brałbym UPC ! :P Zwlaszcza że teraz mają jakąś ciekawą ofertę ;-) chyba jedna z lepszych na rynku jak nie najlepsza :D ( takie jest moje zdanie )
GAMER- zdjęcie
GAMER  16 sty 2012 15:44
ja na twoim miejscu bym przedluzyl umowe (chyba ze mieszkasz w jakims duzym miescie to bierz UPC:))
my Dying bride- zdjęcie
my Dying bride  16 sty 2012 16:14
UPC jeszcze u mnie nie ogarnia;d bo teraz patrzyłem na ich stronie ;p a upc i aster to teraz to samo
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  Miał może ktoś prezentacje maturalną na temat biesiady, wesela bale- porwównaj role motywu w wybranych utworach literatury polskiej ?

07 sty 2012 23:33

Cappone- zdjęcie
Cappone  08 sty 2012 11:19
Ja mialem co innego :P
XeN- zdjęcie
XeN  08 sty 2012 14:34
Potem sie Siostry zapytam co miala ;d
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  w neonecie czy w rtv euro kupię podstawkę chłodzącą pod laptopa ?

18 gru 2011 14:11

my Dying bride- zdjęcie
my Dying bride  18 gru 2011 18:41
chuj go wie;p ale chyba 17 xd
OleNka- zdjęcie
OleNka  18 gru 2011 18:57
te podstawi gowno daja !!
Cappone- zdjęcie
Cappone  18 gru 2011 19:17
Moja daje rade ;-) ale pod 17 cali musisz poszukać jakąś dobra najlepiej z możliwością regulowania ustawienia wiatrakow :)
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  Woles probówka o kresowanee óóóóóóóóóó :D

28 lis 2011 19:07

Kozak_Lkr- zdjęcie
Kozak_Lkr  28 lis 2011 20:41
on jest po studjah
WuWuaaa- zdjęcie
WuWuaaa  28 lis 2011 21:22
nie kłóć sie z Mirkiem ;)
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  chcecie się pobrechtać to macie:D moja końcówka spr z polaka szybko to pisałem to troche nieczytelne ale odpowiedź bezcenna: http://imageshack.us/photo/my-images/338/sprzpolaka.jpg/

14 lis 2011 16:51

my Dying bride- zdjęcie
my Dying bride  15 lis 2011 06:40
To facio;d
Cappone- zdjęcie
Cappone  15 lis 2011 07:06
Pocisk siedzi :P
OleNka- zdjęcie
OleNka  15 lis 2011 14:06
o kurna, prawie jak liscik milosny ^^ xD
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  Żałoba narodowa po Hance [*]

08 lis 2011 16:38

misiaczeq`- zdjęcie
misiaczeq`  08 lis 2011 18:06
smierc po uderzeniu w kartony przy drastycznej pretkosci 40km/h [*]
Cappone- zdjęcie
Cappone  09 lis 2011 08:47
Hanka na WAWEL !!
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  Hanka z m jak milość nie żyje [*] zapalcie jej świeczkę.

07 lis 2011 20:38

JAZ~MAN*- zdjęcie
JAZ~MAN*  08 lis 2011 09:58
AVE HANIA :(
XeN- zdjęcie
XeN  08 lis 2011 11:27
[*]
XeN- zdjęcie
XeN  08 lis 2011 12:11
http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/11/1104daee1b08604d9097de1e4f651af6.jpg?1320702321 cała prawda
my Dying bride- zdjęcie

my Dying bride  nie myśle..

04 wrz 2011 10:34